Web Check In Norwegian

Norwegian nudi više usluga čekiranja putnika. Online čekiranje je za većinu letova otvoreno 24h pre leta.

Čekiranje na aerodromu:

Putnici se mogu prijaviti za let (čekirati) na šalterima na aerodromima koji se otvaraju dva sata pre planiranog poletanja za sve destinacije osim za Tajland, Izrael, Dubai i SAD za koje se otvaraju tri sata ranije. Šalteri za čekiranje se zatvaraju 30 minuta pre planiranog poletanja za destinacije u domaćem saobraćaju, 45 minuta za sve međunarodne destinacije, osim za Dubai, Izrael, Tajland i SAD za koje važi ograničenje od 60 minuta.

Self-service kiosci

Na pojedinim aerodromima Norwegian ima svoje self-service kioske za automatsko čekiranje putnika. Ovi aerodromi su označeni na sajtu Norwegiana, a putnici se mogu čekirati na njima do 30 minuta pred polazak u domaćem i nordijskom saobraćaju i 45 minuta u međunarodnom saobraćaju. Na centralnoj železničkoj stanici u Oslu se takođe nalaze automati Norwegiana i ovde se putnici mogu samostalno čekirati do 75 minuta pred planirano poletanje.

Aplikacije za pametne telefone


Norwegian ima aplikacije za pametne telefone (iOS, Android platforme) i ove aplikacije su dostupne preko sajta Norwegiana. Aplikacije se mogu iskoristiti za kupovinu aviokarte koja stiže u vidu SMS-a, kao i za registraciju za let.